LV
|
EN
|
RU
Virtus IT - HansaWorld biznesa partneris


Veiksmes stāsti


Filter, SIA

Augsto klientu servisu atbalsta vienota klientu informācija.

Filter finanšu vadītāja Sigita Šalkovska atzīmēja: "Galvenais uzņēmuma ieguvums no sistēmas lietošanas ir kvalitatīvāks klientu serviss, kas nodrošina mūsu klientu apmierinātību, uzņēmuma reputāciju un līdz ar to pārdošanas apjoma pieaugumu nākotnē.”
Pateicoties vienotai sistēmai informācija par klienta kontaktpersonām, norēķinu statusu, pēdējiem piedāvājumiem, pasūtījumiem un piegādes laikiem kā arī reģistrētās aktivitātes ar klientu (tikšanās, paveiktie servisa darbi vai telefonsarunas) ir pieejama jebkuram uzņēmuma darbiniekam. “Visi darbinieki strādā vienotā datu bāzē, kas nenoliedzami nodrošina ātrāku un efektīvāku informācijas apmaiņu starp uzņēmuma dažādām nodaļām,” - atzīmē Sigita Šalkovska.

CRM informācija vairo pārdošanas spēkus.


"Izmantojam CRM sistēmas informāciju aktīvākai pārdošanas darbībai, lai koncentrētu pārdošanas spēkus konkrētai klientu kategorijai vai nozarei, taču neaizmirstot individuālo pieeju katram klientam. Izmantojot pieejamo kontaktinformāciju, pārdošanas personālam ir iespējams ātri un efektīvi kontaktēties ar klientiem. Tādā veidā pārdošanas personāls lielāko daļu pārdošanas laika velta pārdošanai, nevis informācijas meklēšanai vai procesa administrēšanai. Piedāvājumos saglabātā informācija par dažādu klienta kategoriju veiktajiem pasūtījumiem ir pamats nākotnes pārdošanas aktivitāšu plānošanai," - stāsta Sigita Šalkovska.

Copyright © Virtus IT, 2012                 Mazā Nometņu iela 47-302, Rīga, LV1002 | Tālrunis: 67808240 | Fakss: 67808243 | Sazināties ar mums